ניתוח פרסומת לפי פניות המסר
טקסט תקשורתי- evian-baby&me
המסר של הפרסומת הוא drink evian pure and natural- תשתה אביאן זה טהור וטבעי.
הפנייה בפרסומת היא: פנייה רגשית מכיוון שיש שימוש בהומור-תינוקות רוקדים, וזה פונה אל הלב של הציבור(שימוש בתינוקות חמודים).
הפנייה נמצאת בשלב 4 ו 5 במדרג ההשפעות והיא מנסה לשכנע את הצרכן למה דווקא לקנות את המוצר הנ''ל וגורמת להעדפת המוצר על פני מוצרים דומים אחרים.
טקסט תקשורתי- פרסומת מס 2
summer sport
המסר של הפרסומת הוא קיץ 2012 בערוץ הספורט.
הפנייה היא: פנייה רגשית וקצת שכלית מפני שיש שימוש בהומור ובשירים עליזים בפרסומת וזה מעורר את תשומת הלב של הציבור, ומבחינה שכלית יש מידע על איזה ערוצים מדובר בפרסומת.
הפרסומת נמצאת בשלב 6 במדרג ההשפעות והיא מנסה לשכנע את הצרכן כמה טוב בערוצים האלה וכמה נהנים בהם.
טקסט תקשורתי- פרסומת מס' 3
המסר של הפרסומת הוא: מילקי אל תשאירו אותו לבד...
הפנייה היא: פנייה רגשית כי הפרסומת מוצגת בצורה הומוריסטית שכן יש שם משפט על מילקי, דבר שאינו הגיוני במציאות.
הפרסומת נמצאת בשלב 4 במדרג ההשפעות והיא מנסה ליצור אהדה למוצר בקרב הקהל ועושה זאת באמצעות זוג שרב על המוצר (מילקי).
טקסט תקשורתי - פרסומת מס' 4
מהפכת התזונה במקדונלד'ס
המסר של הפרסומת: ג'אנק פוד? לא במקדונלד'ס.
הפנייה היא: פנייה שכלית כי הפרסומת מציגה עובדות על המוצר שאותו היא מנסה למכור.
הפרסומת נמצאת בשלב 2 ו 3 במדרג ההשפעות כי היא חושפת את המוצר בפני הצרכן ומציגה מידע אודות תכונותיו של המוצר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה